diumenge, 28 de setembre del 2008

MEME I ANTIMEME





Després de donar 40 bots davant de la máma, rondinar-li a la orella i seure damunt del seu peu, he aconseguit que escrigui els meus meme's i antimeme's (es diu així oi?????)


MEMES:


-no m'agrada que em facin monyos amb el pel

-no m'agrada que em respatllin

-no m'agrada quedar-me sola.



ANTIMEMES:

-m'agrada rondinar a la meva mama, sobre tot quan em toca la barbeta.




-m'agrada el fuet, el meló, el yogurt, el plàtan, el peix, i la gal.leta que em dona per anar a dormir, que tinc sempre que compartirla amb en Hanson.




-m'agrada pujar-me al llit a la matinada quan els papas estàn dormint, i com que sóc petitona ... d'eseguida s'anadonen ¡¡¡¡ i aixó que vaig molt sigilosa ¡¡¡¡

8 comentaris:

Yogui ha dit...

Vivi...Muchas gracias por dejar tu foto. El meme y el antimeme me han costado entenderlos un poquito, pero con ayuda de papi lo he conseguido... Pues yo pienso que el moño te sienta bastante bien, así se ven mejor tus ojitos.
A mí también me gusta el yogurt y las galletas, pero el plátano...mmmmm tengo que pensármelo bien, soy muy selectivo.
Patitas
Yogui

Melito ha dit...

jajajajajaja Vivi pero com li rondines a la mama quant et toca la barbeta (fas una cara de fiera currupia que espanta a la foto eh?),en lo del menjar coincidim molt jajajaja ;)!
Ens ha alegrat veure que encara que t'ha costat perque la teva mama anava liada (la proxima,rondina-li quant estigui dormint a cau d'orella jiji),ha estat molt interesant saber els teus memes i antimemes ;)!
Una llepadeta ben gran arf arf!

Sam ha dit...

et queda molt bé el monyo!! jajaja nose pk et queixes.

Aixo de desperatr als amos al mati em sona... jijijij



un peto ven gran a les dues!
Sam

Su ha dit...

Quin ensurt deu donar que se t'enfili al llit mentre dorms!! Ai, aquesta arreplegada...

Jazz ha dit...

Ei, quina carona de pocs amics ...!!!
Jo em torno big amb es iogurts ... ohhhh quin deliri ....

Guau!

Gemma ha dit...

Vivi, está preciosa amb el monyo!!!!!
a nosaltres també ens agrada el iogurt, sobretot llepar els pots quan s'han acabat!!

Ross,Sara y Klaus. ha dit...

ViVi,
Nosaltres també ho fem de pujar-nos al llit de la mama, i això que som tres!!! encara que ella rondina......
GUauuussssss

montse ha dit...

Vivi, no pujaras al llit amb cara de pocs amics, no? perquè a mi m'has fet por i tot.