dissabte, 13 de febrer del 2010

PER UNA JOGUINA

La mama diu que la Boni està feta un trasto (clar, acostumada a un gossa tranquila, ordenada i maca com jo.... i aixó que no vaig coneixer a la meva iaia) .

Es va comprar unes sabatilles amb 3 floretes cada escuna de felpa, dons ja l'hi quedan només 4 floretes. Al menys va menjarse el mateix color de flor, perque fes joc.


Al Okupa de casa, el Teddy, el té fregit, ella pensa que es un cadell.... pero es un iaio de 13 anys ¡¡¡¡ Ja veieu com es barallan per un cordillet ¡¡¡¡

ahhh ¡¡ i no us he esxplicat, que cada nit, l'hi ha de possar una safata de plastic amb papes, i allí fá la seva feina, no hi ha manera que aguanti com jo, una nit sencera.
Pero desprès et mira amb aquesta carona, i qui es el "guapu" que s'enfada amb ella.

3 comentaris:

Ross,Sara y Klaus. ha dit...

Hola Laura,
No sabia lo de la VIVI, fa molt de temps que no entro a la web encara que us recordo a tots. Doncs si, el Ross Bubitos fa una setmana es va anar al cer perruno, ha estat molt dur, pero be, tenim que mira endavant TGinc els altres dos boxers, pero com el oss cap gos, sempre ha estat un peluix amb un cor molt gran, res de veure amb la seva raça. I encara aixi, tinc un buit molt gran al cor, era unic i especial i ni els dos boxers em fan oblidar-lo, que t'haig de dir, suposo que tu tambe ho hauras estan passant malament. Una gran abraçada i molts petons. cristina.

laura "la mama de la vivi" ha dit...

Pero es el que et dic, amb el temps, molt de temps, el dolor es converteix en un record molt dolç. Cada pelut que tenim es una part del nostre cor. Petons Cristina i anims, que encara hi han peluts que ens necessiten.

Yogui ha dit...

Pero si con 13 aun estamos hechos unos chiquitines jejejeje Al menos cuando yo los tenga me pienso comportar igual
Patiabrazos
Yogui